LTC de Kanonniers sluit contract met ITP Tennis

Als club waren we op zoek naar een nieuwe trainer voor jong en oud. Met gepaste trots kan ik mededelen dat we gaan samenwerken met ITP Tennis.
Voor velen van ons geen onbekende aangezien verschillende leden van onze club in de afgelopen jaren tennislessen hebben gehad bij Ronny Lammers in Winschoten.
Tijdens het oriënterend gesprek kwamen vele zaken naar voren met als belangrijkste doel het tennissen aantrekkelijk te houden of nog aantrekkelijker te maken.
Naast het feit dat Ronny Lammers de lessen zal verzorgen zal ITP een actieve partner zijn.
Samen met ITP gaan we in ieder geval de volgende zaken inplannen:

• Tennislessen op de vrijdagavond.
  • Uitwisseling jeugd. De eerste afspraak met SLA Raak is inmiddels ingepland.
  • Talentendag/Open dag professioneel ondersteund door Yonex op woensdag 8 mei. De activiteiten op deze dag zullen z.s.m. worden gepubliceerd.
Voorzitter Marcel Smid en tenniscoach en Yonex ambassadeur Ronny Lammers tekenen het contract