Lid worden / Contributie

Hoe word je lid?

Wil je lid worden van onze tennisvereniging? Dan kan dit door naar het aanmeldformulier te gaan.

Hoef je niet te spelen, maar wil je de tennisvereniging toch ondersteunen? Dan ben je donateur van LTC De Kanonniers voor slechts € 13,50 per jaar. Meld je aan via het aanmeldformulier.

Je kunt ook een aanmeldformulier op de tennisbaan in de kantine krijgen en invullen. Kom anders een keer kijken tijdens de tossavonden op de maandagen om 19.00 uur!

Mocht je je willen afmelden als lid van LTC De Kanonniers, dan dien je dit conform de statuten schriftelijk c.q. via de mail te doen bij de ledenadministratie vóór 1 januari van het nieuwe kalenderjaar. Mocht je niet tijdig afmelden, dan blijf je het komend jaar lid.

Heb je nog vragen dan kun je terecht bij Georgie Meijer of iemand anders van het bestuur. Vragen kunnen via de mail gesteld worden: E-Mail

[ Begin Pagina ]

De contributies voor 2022:

Is één tossavond per week te weinig voor je? Voor een borgsom van €5 kun je een sleutel van het tennispark krijgen en vrij spelen wanneer je dat maar wil. Bovendien kun je overwegen tennislessen te nemen.

Hoe te betalen?

U ontvangt jaarlijks rond de maand mei/juni via de mail een factuur toegestuurd. U wordt vriendelijk verzocht de contributie over te maken op het
volgende bankrekeningnummer: Rabobank: NL74RABO0351720820
t.n.v. de penningmeester van de LTC de Kanonniers.
Graag met vermelding van het betaalkenmerk.
Ook is het mogelijk om in termijnen te betalen, dan dient:
1/3 voor 1 juni
2/3 voor 1 juli en
3/3 voor 1 augustus te zijn betaald.