Verslagen activiteiten

40 jarig jubileum

Een mooie impressie van de jeugd activiteiten ter ere van het 40-jarig jubileum:
De foto’s zijn per pagina te bekijken …

Jeugdclubkampioenschappen 2014

Zo we hebben weer een leuk kampioenschap achter de rug. Een hele week heeft samen met de volwassenen in het kader van de wedstrijden gestaan. De jeugd speelden voor de volwassenen uit van af ongeveer 1730 tot een uur of half 8.
We speelden dit jaar in 3 categorieën (Rood, Groen en Geel). Oranje is dit jaar helaas niet doorgegaan. We hadden er 3, maar door omstandigheden bleef er helaas maar 1 over. Ja zoiets kan gebeuren. Groen bestond uit 4 kinderen (Jorn, Thijs, Ramon en Anna) en Geel uit 3 (Kristan, Elvira en Rachelle). Alle 4 “groene” kinderen spelen in ons jeugdteam op de woensdagmiddag. De jongens zijn allemaal “competitie leden” en kunnen zo gezamenlijk bij ons competitie spelen. Bij hun eigen club kan dit namelijk niet. Beide categorieën speelden in een poule wat wil zeggen dat iedereen een keer tegen elkaar speelt. Er waren HELE mooie wedstrijden bij hoor zeker het kijken waard.
Als deze kinderen zo doorgaan loopt hier de toekomst van Nederland rond hoor 🙂
Na resp. 3 en 6 wedstrijden waren de winnaars bekend. De complete uitslag staat verderop.

Op woensdagavond tijdens het tossen hebben de jongste “Rode” kinderen gespeeld. Er waren er 8 nu iedereen speelt tegen iedereen dus 28 wedstrijden. Liep als een zonnetje. Sommige wedstrijden duurde echt 3 min en de andere weer 5 of 6 minuten. Prachtig echt waar. En alle kinderen blijven lachen of ze nu verliezen of winnen maakt niet uit.

Maar aangezien de wedstrijdjes maar kort zijn (7 punten) hebben we besloten om zaterdagochtend nog een rondje te spelen. Aldus gedaan. Nu had ieder kind 14 wedstrijden gespeeld nu dat is toch perfect. Totaal waren er dus 56 rode wedstrijden. Omdat er maar 1 oranje kind overbleef hebben we die laten meespelen met de rode kinderen na goed overleg. Hier hebben we met de prijsuitreiking ook heel goed rekening gehouden. Zij mocht gezien haar leeftijd ook nog royaal meedoen. We hebben dit op de dag zelf uitgelegd hoe dit zat en iedereen was er dik tevreden mee.

Dan krijgen we nu als laatste de totale einduitslag van dit wederom zeer geslaagde Jeugdclubkampioenschap 2014:

Rood:
Romy Kerkhof
Janick Lanting
Tess Hauwen
Leon Dekker
Helena Jager
Iris Abel
Aarja Mostafa
Dunja Mostafa

Groen:
Jorn Prenger
Thijs Blaauw
Ramon Aukes
Anna Berkhout

Geel:
Rachelle Smook
Elvira Lienden
Kristan Heemskerk

Met de overwinning in Geel mag Rachelle Smook komend jaar de grote wisselbeker mee naar huis nemen.

Zo dat was het weer. Rest ons nu voor de jeugd nog de afsluitingsactiviteit . Dat wordt weer een verrassing jullie horen daar nog over.

Theo